Rabu, Oktober 30, 2013

sorotan semalam

 
 
sorotan cerita semalam
 
cerita satu
dukacita d maklumkam:
anak kucing yang aku selamatkan sudah kembali kepada Allah pagi tadi.
matinye kat klinik.
doktor cakap ia mengalami luka dalaman yang teruk sebab ia x kencing sepanjang tinggal d klinik.
aku frust jugak,tp yelah.kalau dia hidup pun x tau macamana keadaan dia.
abah bawak balik tanam kat tanah perkuburan biasa(mana lagi,tanah sebelah rumahla,tempat yang dah banyak kucing2 kami mati kami tanam kat situ.hehe)
dan kucing tu x sempat operate pun.
aku rasa mungkin dia kehilangan tenaga yang banyak memandangkan ia sentiasa meronta2.


cerita dua
dah tau dah kan solutioon dia.

so sila bayar bila dah dapat gaji

cerita tiga
bateri hp aku dijangka sampai esok.

uk alah kata x de stok.
aku sound semalam trus ada stok plak ek...


cerita empat
tv rosak?
abah siap panggil org pasang arial baru dengan kos rm200.00
sila terkejut.
kami memang x sayang duit!!!




sekian.



xoxo


sekian dahulu ez mengarut.merepek.meraban.terima kasih